sjg'sgj hoho

Det låter jävligt bra Hannzan, vilken trio vi skulle bli! Fast jag trodde att jag dög gott och väl? Nej nej, icke sa nicke typ.. Idag har jag varit på salongen hela dagen efter skolan och gjort frisyren en sista gång innan provet Maryyyy ska göra nu på söndag. Kommer bli hur bra som helst!

Något som låter jävligt lockande i mina öron är att jag blir 18 om exakt 8 månader idag! Okej, 8 månader är en äckligt lång tid, men jämfört hur länge jag redan väntat så är dessa 8 ynka månader ingenting. Kan bara se framför mig sitta på en uteservering i solen med fina vänner och ta ett par glas vin, sedan dra vidare och dansa asset av sig någonstans! åååååååh

pöss pöss frida


imorgon är det dax för match igen, fyyyyyy vad laddad jag e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0