bra start på dagen

Som Frida skrev i förra inlägget så hade vi riktigt kul igår. Vaknade i mamma och pappas säng( hade tydligen lagt mig där av någon anledning) av att Frida var uppe och hade sig vid sju tiden. Orkade varken ropa eller resa mig upp så jag slängde iväg ett sms " Är du vaken, ligger i mammas säng". Snacka om maximal lathet när det är typ en meter till mitt rum. Hon kom i alla fall inranglandes till rummet och vi båda somna om. Vaknade upp igen vid tio tiden och gick ut och åt frukost i solen. Härlig start på dagen!
Farmor och Bosse åkte för en stund sen och snart ska jag bege mig till moholm för att träffa andra delen av släkten. Att det alltid ska vara en massa släktkalas dagen efter fyllan.




/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0