excuse me

Får ursäkta för den sjukt dåliga uppdateringen men skyller på att jag har varit i sommarstugan och där finns det inget internet. Kan ju dra en snabb sammanfatting om hur helgen såg ut. I lördags kom Frida och Julia hem till mig för grill och vin. Senare mot kvällen ramla det in massa annat folk och jag var full som en kastrull när mamma och pappa kom hem så jag blev tvingad att stanna hemma medans de andra drog vidare. På påskdagen vaknade jag upp bakis och trött som en gnu men det var bara att bita ihop och åka på släktkalas, vad är de för släkt jag har som alltid ska ha kalas när jag är som mest bakfull? Efter kalaset åkte jag upp till sommarstugan och somna så fort jag la huvudet på kudden. Idag har jag bara legat ute i solen och njutit av den sista lediga dagen. Imorgon är de back 2 school. Så nu har ni fått lite update.
Nu: duschen sen sängen
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0