förlåt snuttan

Haha, förlåt min lilla älskling.. Vad taskig jag känner mig nu i efterhand, men om du hinner läsa detta innan du somnar så vet du att det inte finns några spöken, bara laban möjligtvis men han är ju gosig. Tog det lugnt ikväll med grönsaker & dipp, godis, flera kannor vatten och filmen "Vinnare och förlorare", eftersom jag är sjuk.. När jag skulle köra hem hittade jag en gammal Melody club skiva som jag och pappa alltid lyssnade på tillsammans för några år sen, åh vilken nostalgi. Körde t.om några extra vändor i stan för att lyssna klart på skivan. Han och jag har samma smak när det gäller massa saker, och det var han som lärde mig lyssna på Kent när jag var pytteliten, och Jocke Berg är min idol än idag, efter pappsen såklart. Sov gott allihopa!



mys

/F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0