Mina "skönhetsprodukter"

Jag har så fruktansvärt tråkigt för tillfället så jag tänkte visa er mina produkter jag använder. Helt ointressant egentligen, men kika ni som har lust ;)


Hårprodukter.
Från vänster: 1. En uppbyggande och återfuktande creme. 2. Ett tillfälligt värmespray. 3. Creme som reparerar och skyddar från nya kluvna toppar. 4. Ger håret glans och styrka, luktar helt underbart.


1. Grym bodylotion om du frågar mig. Luktar jättegott och gör huden superlen. 2. Hand creme som också är riktigt bra enligt moi. Går snabbt in i huden och gör händerna jättelena. 3. Deo som luktar jätte fräscht.


För ansiktet.
1. Mousse som jag tvättar med morgon och kväll. för normal/fet hy. Luktar jättegott och alltid varit min favorit. 2. Ansiktscreme som luktar samma som mousset, grymt bra!

Sådär, hoppas alla antecknat detta nu?
/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0