Tisdag.

Jag ber om ursäkt för en, bokstavligt talat, USEL uppdatering. Men har inte haft tid att sitta vid datorn alls de senaste dagarna, och jag har rätt mycket på schemat denna veckan , men ska försöka hinna blogga så mkt som möjligt. Med bilder med såklart, vet att det är urtrist att bara läsa en tröktext.

Som hanna skrev så körde vi boxning på idrotten idag, vår lärare tar verkligen d ö d på oss, men det är gytt! Efter skolan käkade jag bara snabbt på Mumma, sedan tog jag bilen till Hovet för träning. Idag var det mycket kondition, och sen efter 1,5 h träning körde vi 20 min styrka också. Träningsvärk imorgon är givet! Känns sjukt bra nu efter en dusch. Next up: OC innan jag slocknar. Puss!

Just det, fotboll är livet!



/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0