drink up to sorrow

Bloggpausen är över och nu jävlar ska de bloggas som aldrig förr.

Min helg har bestått av fylla, bakfylla, fylla och återigen bakfylla.
I fredags vankades det 18 års fest för Jacob. Vi började kvällen hemma hos mig med ölspel och en hel del dansande. Sen när vinet började ta slut och vi alla hade blivit en aning runda om fötterna vinglade vi oss iväg till Jacob. Sen minns jag inte så mycket mer om den kvällen men antar att jag hade det kul. En rolig grej som jag fick höra var att när jag hade gått hem så hade jag mött Niemer i bilen och stannat honom och frågat om han kunde skjutsa hem mig. Det roliga var att jag då bara hade högst 20 meter hem..

Lördagen: vakna upp, mådde piss, följde med till sommarstugan och la mig och sov ute i solen, åkte hem för att fixa inför kvällen och börja tagga inför 18 års fest numero dos. Denna gång för Caroline och Linn. Vid sextiden åkte jag och Fritiof till Julia där vi tjejer blanda drinkar och hade lite förfest innan vi begav oss till fredsbergs bygdegård där det hölls tal, dansades på borden, sjöngs och självklart dracks en hel del. En toppen kväll helt enkelt!


Slänger in en bild från förfesten i fredags, ser lagom full ut

/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0