mörkrädd

Tack Frida för en mysig lördagkväll och tack för att du skrämde upp mig innan du åkte. Har alltid varit riktigt mörkrädd och det är ännu värre när jag ska sova ensam hemma som i natt. Var tvungen att kolla igenom alla rum och tända upp överallt innan Frida skulle åka. Så fast att hon vet att jag är mörkrädd så var hon tvungen att skrämma mig när vi säger hej då. Hon peka in i vardagsrummet och skrek till som att det stod någon där. Kanske inte låter så farligt men jag började seriöst lipa. Så nu sitter jag här i mina föräldrars sovrum och har tänt varenda liten lampa och har satt på någon dålig komedi som går på tvn bara för att få tankarna på något annat.
Sov gott!

Fan ta dig Frida
/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0