110419

Var helt död när jag kom hem från Göteborg. Kändes som jag hade gått flera mil. Men jag fick i alla fall en hel del inhandlat, fast som vanligt köpte jag allt förutom det jag skulle köpa. Behöver fortfarande något att ha på mig på påskafton och ett par solglajjor. Tycker att det är skit svårt att hitta solglasögon, antingen ser jag ut som ett mongo eller så är det något annat fel med dom. So the hunt for the perfect sunglasses continues.
Hade tänkt att lägga ut en bild på det jag köpte men varje bild såg ut som en sån där sjavig bild som vissa lägger ut när de säljer kläder på blocket så jag få helt enkelt skriva vad jag köpte. Jeansjacka:Carlings. Beiga chinos/byxor, koralblå blus, svart bluslinne, blå skjorta:BIKBOK. Aprikost linne:Monki, blå yankees keps:Stadium. Das was alles.

Nu: frukost
Sen: Shopping/lunch i Skövde med Fritiof


/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0