lördag

Gårdagen vart mycket lyckad. Blev kanske lite för mkt utav det goda, men vad gör väl det om 100 år? Hade iaf så sjukt roligt, och det får man sota för idag antar jag.. Ni som kollade på Postkodkampen igår såg ju att vi förlorade. Men TV4 hade "missat" en sten på våran del av hinderbanan vilket ledde till att vi förlorade. Självklart berättade dom inte det i tv:n, för såklart kan inte dom få "ett dåligt rykte om sig".. Så vi förlorade vilket var ett riktigt trist avslut på en så bra dag. Jaja, kul upplevelse iaf! Idag har jag jobbat klart mitt sista pass för en heel veckas "semester", underbart! Sitter och väntar på info av mina kära vänner om kvällens planer. Så vi får helt enkelt ser vart kvällen för mig. Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0