high on life

Låg vaken till 4 inatt och bara tänkte, och kom tillslut på mig själv hur jäkla störd jag är bara, hur kunde jag vilja avboka Ayia fucking napa? Det går ju satsa på innebandyn ändå utan några problem. Dessutom hade Julia den briljanta idén att man faktiskt kan slänga med träningskläderna och röra på sig där nere. Denna resan blir vår första riktiga tillsammans där vi ska bryta alla vanor som man följer här hemma i regniga Sverige. Jag längtar just nu så jag snart spricker. Ligga och steka på stranden där det är fest och stämning dygnet runt, flyta runt på en madrass i turkost havsvatten, beställa in drinkar, äta god mat, träffa nytt folk, gå ut på partyklubbar och bara känna stämningen och vara HÖG PÅ LIVET! Men det bästa av allt är att jag ska få spendera en hel vecka tillsammans med mina bästa vänner. 7 ivriga tjejer, 7 viljor på Landvetter och dessutom med (troligtvis) NOLL koll på nåt, hur ska detta sluta?! SÅ JÄVLA BRA, JAG VET DET!

Idag har jag träffat Hanna, vi har varit på Mumma och pratat om resan, druckit några koppar kaffe och längtat! Strax ska jag byta om för att löpa med laget.

BTW: EN VECKA KVAR TILL LONDON IDAG! LOVE LIFE :)


två snygga stekare!

Puss!

F.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0