4

Min helg har varit grymt bra som vanligt. Studentfirande hela fredagen, slutade spårat med att jag höll ett tal till Hampus som varken jag eller han mindes dagen efter, haha! Åkte sedan till Olstorp där det blev en hel del dansande, bästa kvällen/natten på länge. Lördagen började lugnt med en sovmorgon följt av lite plugg och en runda på stan med pappa och Madde. På kvällen vankades det middag med familjen Carlsson plus deras släktingar från Stockholm. Därefter åkte jag och hanna och såg Baksmällan 2 :-)

Söndagen stod plugg och fotbollsträning på schemat.

Idag skrev jag mitt SISTA prov för 2:an, satt och pluggade halva natten så somnade strax innan 4 och sen ringde klockan 6 imorse igen, tur att kaffe finns! Provet gick ganska bra tycker jag, får hoppas på det bästa.

Skulle egentligen vilja lägga upp hur många bilder som helst, men när jag kopplar i Iphonen i datorn så hänger sig datorn typ för att jag har så mycket skit i mobilen, men nån vacker dag dyker de upp. Puss!

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0