living my life

Jag har haft en jättebra helg! I fredags var vi i Olofs sommarstuga och drack, rökte vattenpipa och så, grymt bra start på lovet. På lördagen jobbade jag först mellan 9.30-14.30, sedan gick jag hem och sov och även Hanna joinade sängen efter hon jobbat klart sitt dagspass. Sedan jobbade vi 19.00-1.30 igen. Idag har vi spelat match mot Saleby, vinst med 2-0 var underbart, trots att en motståndare bröt foten (?) så ambulansen fick komma vilket ledde till att slutsignalen inte gick förräns vid 17.30 (den började kl tre). Nu har jag varit ute på en kvällspromenad i väntan på att min film ska bli klar, "I am number four". Så ska kika på den nu. Godnatt!








mat på mumma innan vi började jobba.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0