11-06-20

Den här helgen som var tog verkligen hårt på min kropp. Först fredagen då jag stack iväg till en sommarstuga där ölspel och vattenfall kördes på tom mage vilket resulterade i att jag låg däckad i en soffa i princip hela kvällen. Går tydligen nu under smeknamnet "alkisen" känns bra kan jag säga...
En annan grej som kändes riktigt skönt var att vakna upp på lördagmorgon med sjuk ångest och veta att man ska jobba hela dagen och kvällen. Men det gick skapligt bra, förutom att jag fick världens kramper i magen och fick lägga mig ner i soffan som finns där tills det gick över.
Så den här helgen har jag lärt mig att man inte ska dricka på tom mage och inte dricka dagen innan jobb, väldigt lärorik helg!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det satc resten av kvällen.

♥ på dig
Puss och hej leverpastej
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0