helgen

Hejhejhej! har haft det så sjukt bra sen sist jag bloggade. Spenderat hela helgen hemma hos min bästis. Umgåtts med de som får mig att må bäst! Berättar i bilder:

Torsdag:


jag älskar dig mer än ord kan beskriva, min underbaraste prinsessa.


var hemma hos mammsen hela dagen och myste med henne och lillasyster. :)


spelade brännboll och fotbollsbrännboll med laget på kvällen, grillade och åt glass och jordgubbar efter. Mysigt!

Midsommarafton:


skulle handla lite mat och sånt, men vi kom till konsum en timme försent så vi fick ta vad som fanns hemma..allt från ballerina kex till vitlöksbröd, haha.


åkte på förfest numero 2 hos Linus


cyklade sedan till förfest #3 vilket var bl.a. med dessa godingar. Sen cyklade vi till den slutliga destinationen. Vart ingen jätte höjdare så kvällen avrundades redan runt 1.

Midsommardagen:


Började kvällen hemma hos Caroline med grymma tjejer, fylletornet, vin och grymt partyhumör!


(snygga)


stackars älskade paulina ramlade ner för räcket och brände upp hela ryggen på brännässlor.. även om det var sjukt äckligt kan jag inte låta bli att skratta lite nu, hahhah ditt fyllo<3


POOL fucking PARTY!!!


efter ett par gryyymma timmar på Olstorp missade vi skjutsen hem, så vi hoppade in i en limo på parkeringen och drog med den hem, hahah jag dör!


efter limo åkandet drog jag och hanna på efterfest i radhuset med jack sparrow peruk, äcklig gin & tonic och ett kolsvart vardagsrum. Spårat? jaa.. men bästa kvällen/natten på länge som avrundades runt 4.

Idag åkte vi upp till Bäcken och grillade sedan tränade jag fotboll. :) nu ska jag ta och sova gott . puss

/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0