trettionde juni

Underbara underbara sommarlov! Älskar att man inte behöver tänka på någonting utan man kan bara tex ta en spontantripp till sjötorp och äta på restaurang som jag, Linn och Paozan gjorde i tisdags eller att man vaknar upp och ser att de är bra väder och drar till poolerna. Hakuna matata helt enkelt ;)

Idag har jag legat hela dagen vid poolerna först med Linn sen med Frida. Vid fyratiden drog jag och Frida hem till mig för att laga min specialitet: pasta och baconstuvning. Sen var de dags för henne att trampa upp till töreshov. Efter hennes träning gick vi till konsum och köpte godis och kollade solsidan. Vid tio hämtade Pao och Linn upp mig för ett kvällsdopp. Mitt första riktigt dopp för i år! Inte alls så kallt som jag trodde att de skulle vara. Avslutar denna toppen dag med ett par avsnitt satc.

solnedgång i sjötorp




kvällsdopp i sisjön
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0