En vecka kvar till mitt sista sommarlov.

Nej nu får vi allt ta tag i den här bloggen igen. Mycket har hänt sen sist. Väldigt, väldigt mycket. Känns skönt att de flesta (som jag träffat) försöker leva vidare så gott de kan för Simon och Khaleds skull. Hoppas att ni alla treor njuter av morgondagen till 100 % och har grymt jäkla kul , det är det enda rätta!!

Den senaste veckan har jag varit nere i Hässleholm på underbara Siesta-festivalen med Hanna och Ellen i tre dygn, spelat in TV4:s "Postkodkampen" (det ROLIGASTE jag utan tvekan gjort), solat massor och tränat. Imorgon ska dagen spenderas med familjen Carlsson och deras släkt för att fira Hampus som tar studenten! :)


fina tjejer<3. kommer många fler bilder någon vacker dag.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0