VÅRAT ÅR!

Ska ta och promenera bort till ICA och köpa mig lite tidningar och fira att jag kan läsa dom för första gången sen sommaren 2010 utan ångest. Går inte beskriva den här känslan , har längtat efter den här dagen sedan första veckan av 2:an typ , är så jäkla stolt över mig själv att jag lyckats härda igenom hela det här skolåret. Det har varit så sjukt jobbigt, mycket och fullspäckat heela tiden, inte ett enda lov har man kunnat slippa plugga även om jag gjort det men istället haft sjuklig ångest. Men det var värt allt slit, har hittills fått 4 MVG:n och det är jag jätte glad över.

Nu återstår bara ett sista år på gymnasiet, och jag längtar så mycket till det att jag nästan (läs: NÄSTAN) skulle kunna hoppa över sommarlovet för det. Jag ska njuta av varenda dag och ha så j ä v l a kul , nu kör vi ÅRGÅNG 93!


slänger in en utfyllnadsbild från Siesta..Detta var väl ungefär vad vi levde på i tre dygn, härlig kost där nere!

Senare ikväll kommer tjejerna in till stan så ska vi mysa i hamnen. Perfekt måndagkväll! :)

/F.


Kommentarer
Postat av: ida

FAN vad du är skön frida!! :D och förresten fan igen, för när skolan börjar i augusti ska vi vara så taggade att vi rasar skolan!!!

2011-06-21 @ 00:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0