Dessa dar var inte gjorda för mig.

Hej hej! Som Hanna skrev så var vi lediga idag pga inställda lektioner, det var grymt skönt och välbehövligt. Hade planerat att plugga hela dagen, men så blev det givetvis inte, som vanligt.. Pluggade lite matte och gjorde spanska läxan, sen fick det räcka, he he. Har tagit det lugnt annars, kollat på Beck och nu på kvällen har jag tränat fotboll. Känner mig rätt mör nu så ska bli skönt med en vilodag imorgon iaf. Har sprungit runt och jobbat 19 h i helgen, spelat match i söndags och igår. Blev förövrigt en vinst och en oavgjord match, bra jobbat tjejer! Nu ska jag kolla igenom spanskan och sen sova, natti!


bild på dagens frulle, haha. roligare än bara text. Go frukost om du frågar mig! 



/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0