DET HÄR ÄR SÅ SJUKT !

Jag tror då faaaan inte att jag kan skriva i det här tillståndet , jag säger bara en sak: JAG SKA PÅ FUCKING SIESTA FESTIVAL!!!!!!!!!!!!! Imorgon ska vi boka förhoppningsvis, åh det är så sjukt så jag vill skrika allt vad fan jag har. Har hoppat runt och skrattat och varit helt tokig haha, men åh förstår ni vilken jäkla festival eller?!?!?!?

HÅÅÅÅÅÅÅKAN HELLSTRÖM, THE SOUNDS, THE KOOKS, THE ARKS SISTA SPELNING (!!!!!!), OSKAR LINNROS, DANIEL ADAMS-RAY, REBECCA & FIONA, ADRIAN LUX... Jag kan fortsätta.. Men kolla min lista jag gjorde precis : klicka här och lyssna och njuuuuut. Nu ska jag göra jag vet inte vad, skrika av lycka antar jag!

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0