gamla minnen i solen

Ligger ute i solen och steker samtidigt som jag lyssnar på en gammal spellista från 9:an. Med låtar som: In the ayer och welcome to the club. Vilka minnen man får.  Underbara 9:an då man gick runt och trodde man var vuxen fast man egentligen var en riktig fjortis som precis hade blivit singel som gick på s.k. fjortisdiscon på bogrens och hade snefyllor på hb ute vid vindskyddet. Och det största problemet man hade var hur man skulle fixa dricka till helgen. Sjukt egentligen att det inte var så länge sen man var sån här, känns som det var hundra år sedan.
Numera har man ju bytt ut fulspriten till vin och vindskyddet till krogen(eller i mitt fall från vindskyddet till hemmafester he he).

Ne nu ska jag sluta filosofera och byta om till träningskläder och bege mig till korpen för cirkelträning. Känner att det kommer bli rätt varmt där inne idag, får be till gud att acn funkar.

Bild från jacobs fest i 9:an
/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0