Stor saknad bland många..

Det känns så ofattbart.. Jag kände inte killarna, men jag har sett dom i princip varenda dag i snart två år i vår samhällskorridor och de verkade vara två toppenbra killar. Senast i torsdags satt vi och kollade när Simon och några andra killar spelade biljard, och vi typ gapskrattade hela tiden åt dom för att de var så roliga. Det är så overkligt att dom inte finns kvar här på jorden. Nu när livet skulle ha börjat. Studentresa, sista veckorna på skolan innan studenten, självaste studenten, bal och allt annat. De var värda att få uppleva det här precis som alla andra treor. Leva livet. Jag vet att deras älskade såsom familj, släkt, vänner, flickvänner osv lider. Och jag vet att de önskar att bara få höra deras röst och ge dem en kram en sista gång,  Därför ägnar jag en tanke åt dom och tänder ett ljus ikväll för Simon och Khaled. Hoppas ni har det bra i himlen, ta hand om varandra så som ni gjorde innan ni blev två fina änglar. Än en gång, vila i frid. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0