helgen

Vilken helg jag har haft, har varit full fart hela tiden. I fredags jobba jag till 2 på natten, däckade i Fridas säng vid 3 tiden sen var det bara att gå upp igen efter några timmars sömn för att börja jobba igen. Efter jobbet var det bara att hoppa in i duschen och fixa sig snabbt innan tjejerna kom till mig för lite förferre. Sedan efter några timmars alkoholintag begav vi oss till olstorp. Får tacka Ellen och Linn som gjorde så att jag lyckades komma in;)
Inne på olstorp dansa vi och hade jävligt kul. Tack tjejer för en rolig kväll!
Idag har jag ätit bakispizza i solen med Ellen och Linn. När jag vaknade i morses tänkte jag, fan jag kommer nog ihåg allt från igår. Men efter att ha pratat med dom om gårkvällen så får jag nog ta tillbaka de...
/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0