personalfest

Igår var det personalfest på mumma. Vi började med att cykla ut till golfbanan där vi skulle testa på lite golf, kan ju säga att jag var ju inte den bästa på golf men Frida den jäkeln kamma hem ett förstapris. Jag gav ju iofs upp golfen ganska snabbt och ägna mig åt den andra aktiviteten (alkohoförtäring). Efter några timmar på golfbanan cyklade vi tillbaka till mumma igen där lekar och grillat stod på schemat. En lek gick ut på att alla skulle hälla upp varsin shot sen slå en tärning, om man fick 1 eller 6 fick man ge bort sin shot till någon samtidigt som detta gick på tid. Som tur var fick jag bara dricka en, medans andra kunde få dricka 5 st. Efter det drog festen igång och jag och Frida drack drinkar efter drinkar och körde tequlia race. Behöver jag ens skriva att vi mådde sådär imorses när klockan ringde och vi var tvungna att gå till bussen. Härdade bara 2 lektioner och sen drog jag hem med halv 2 tåget och la mig på altanen ute i solen och somna som en stock.

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0