vi är inte sånna som i slutet får varann.

Herre min skapare , förstår ikke hur jag ska klara av att dricka SJU dagar i streck i Napa, när jag mår såhär efter en tvådagars. Fy sjöen mina vänner, fy sjöen. Men oj vilken bra helg jag haft. I lördags styrde vi mot Skövde för en förfest hemma hos Emmsi med ett par fina vänner, sedan vidare mot Husaren. Mycket lyckad kväll även om jag drog hem redan vid halv 1 då jag ville vara hyfsat fit inför söndagen, ha ha..

Vid tre började vi dricka på söndagen, och som hanna redan nämnt så vann JAG på golfen. Jag levererar som vanligt.. Hade så jävla kul igår och jag kan bara säga att jag ALDRIG förr druckit så mycket sprit, det vart shotar av alla olika slag i olika spel, tequila races, drinkar och grejer. Det var med andra ord veeerkligen värt baksmällan idag. Satt på bussen påväg till skolan och fick byta säte till det i mitten längst bak i bussen och sätta mig i en knepig ställning, allt för att hindra spyan att komma, haha.. Nu ska jag kika OC och dö lite i min säng. Pussss!




Drack nog för 3 helger igår. (mer bilder på fejjan)

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0